091023

Så var den första och enda praoveckan över. Skönt! För en stund sedan kom jag på att detta antagligen var mitt livs sista prao. Känns lite konstigt, men samtidigt bra med tanke på att jag aldrig riktigt kunnat uppskatta just den delen av skolan. Det är inte alltför roligt att hänga efter människor på en arbetsplats och titt som tätt fråga vad man ska göra härnäst, det är lätt att känna sig överflödig.

Ikväll har jag planerat att gå och lägga mig hyfsat tidigt (helst strax efter tio) eftersom jag, syster, mamma och mormor ska till Ullared imorgon. Mamma och mormor vill att vi ska vara där när det öppnar vid sju (!), vilket betyder att vi ska åka halv sex (!!), vilket i sin tur betyder att alarmet på min mobil står på 4.20 (!!!).
Kommer dock antagligen bli att jag lägger mig någon gång runt halv tolv eller liknande, för av någon anledning kommer man ju alltid på massa saker man måste göra precis innan man ska sova..
Trackback
RSS 2.0