ADERTON

Idag fyller jag 18! :) Dagen har varit bra hittills, blev gratulerad av familjen imorse och sedan av vänner i skolan. Kände mig dock smått handikappad när jag spelade bas på ensemblen, är ingen basist så det var kanske inte väldigt klokt av mig att välja att spela bas just i soulgruppen där det är ganska basbaserade låtar, haha. Tur att det är kul iallafall ;)

Efter skolan gick jag till banken för att sätta in födelsedagspengar (är rik nu, haha underbart!) samt fixa VISA och internetbank. Man känner sig genast lite mer vuxen när man kan betala räkningar själv ;)
Efter det fikade jag med Johanna och Emma, mycket trevligt :) Var dock smått skeptisk till geléslemmet på min cheesecake.. 

Jag känner verkligen inte för att gå på dansen idag, åka in till stan igen för att gå massa diagonaler i en timme liksom. Man tycker att jag skulle kunna hoppa över det idag (är ju ändå min födelsedag), men jag har redan missat så många lektioner pga att jag varit sjuk och så. Jag får helt enkelt se till att dra mig dit ändå!
Trackback
RSS 2.0