TOLV STOLPAR I SIDLED

Igår firade vi mormors bror som fyllde 60 genom att låta honom bjuda oss och kusinerna på dyr middag på Ullinge. Väldigt generöst av oss tycker jag, men vi gav honom faktiskt en platt-tv :) Den har vi sagt att han ska ha i stugan, där vi förövrigt spenderar mycket tid på somrarna. Fint att vi själva kommer få ut minst lika mycket som han av presenten, haha. Jag tyckte dock det var lite roligt att jag på restauranten kunde dela en vinflaska med jubilaren och min morbror utan att de bad att få se leg! Jag menar, det är ju ändå en vecka kvar tills jag blir arton ;)

Idag har jag jobbat, cyklade dit och hem för första gången iår! :) Underbart att det äntligen är vår. Dock är det mindre trevligt att jag fortfarande inte har skrivit religionsuppsatsen (som blev framflyttad en vecka) och jag känner att jag antagligen inte kommer få något gjort idag.. Effektivitet, hej!

***
Rubriken har förövrigt ingenting att göra med texten, herr Johannes Glans fick äran att bestämma den. Jag tycker den var fin alltså.

Trackback
RSS 2.0