100202

Var sjukt trött idag! Var relativt pigg under första lektionen, men under svenskan och ensemblen kunde jag knappt hålla ögonen öppna, så när jag kom hem sov jag lite ;) 

Såg nyss säsongsstarten av House. Måste erkänna att det börjar bli smått enformigt, alla avsnitt är ju uppbyggda på precis samma sätt. Men jag kan inte sluta kolla för det och ett plus är att både House och Wilson är fina pojkar, haha! ;)
Lite dumt att jag inte är trött nu dock, borde sova för imorgon ska jag vara på plats i skolan 07.20 då min klass och den andra musiktvåan ska till Göteborg och bl.a se "Trollflöjten" på GöteborgsOperan :) Synd bara att vi endast har tre timmars shoppingtid, då man även måste äta middag! Men, men absolut bättre än inget, det är ju ändå shopping i Göteborg på skoltid ;)   
Trackback
RSS 2.0