HEROES

När tv4 började sända Heroes var det bara jag och pappa i familjen som såg det. Eftersom att vi sett från första början har vi hela tiden tyckt att det är väldigt bra, medan t.ex mamma som bara sett litegrand tyckt att det verkat löjligt. Eller något åt det hållet.
Jag har inte velat köpa säsongerna eftersom att jag tyckt att det är en serie man bara ser en gång, men eftersom det var så längesedan jag såg första säsongen (och för att de reade ut den på cdon.com), så bestämde jag mig spontant för att köpa den!

Igår skulle jag och min syster se på första avsnittet, vilket slutade med att hela familjen satt samlad och såg fem 45-minuters avsnitt i sträck. Till och med mamma som varit så skeptisk kommer nu behöva se alla avsnitt! ;)
Min plan var att jag skulle köpa första säsongen billigt, sedan skulle jag få min syster att vilja se det med mig och därmed bli fast och vilja se resten av avsnitten. Så tänkte jag att vi sedan kunde dela på priset för de resterande säsongerna.
Men vem vet, nu kanske det blir ännu billigare? ;)

heroes

Trackback
RSS 2.0