TISDAG

Idag blev jag glad! Jag fick veta att jag får mvg i matematik B utan att behöva göra ett extraprov :) Dessutom fick jag nu beställa en ny tatueringstid, så på torsdag smäller det! Jag blir dock tvungen att ta med en ny skiss, för jag ska inte ha samma person som det var tänkt från början. Som jag skrivit tidigare så blev han sjuk (eller något..) den dagen jag skulle tatuerat mig. Jag hörde av mig till dem ett par gånger, men han var borta hela förra veckan. Idag ringde jag igen och tydligen är han fortfarande inte tillbaka och ingen vet när han kommer. Han hade tydligen inte gått att få tag på! Men jag vill få tatueringen gjord denna veckan, så jag fick boka tid hos en gästtatuerare som tydligen ska vara duktig. Känns sjukt bra att det äntligen blir av! Nu blir det till att skissa lite.
Trackback
RSS 2.0