TJUGONDE MAJ

Dagen började med det andra av fyra slutprov i gemu, denna gången teori. Kändes hyfsat bra, hoppas att detta och harmoniseringsprovet kan väga upp för mitt förmodade dåliga resultat på nästa veckas gehörsprov.. Efter det gick jag, Johanna och Emma och lämnade tillbaka ett halsband jag fått i födelsedagspresent. Hade tänkt byta det mot något annat smycke, men hittade inget. Får gå tillbaka en annan dag och se igen, känns dumt att ta pengarna!

Sedan gick vi till tatueringsstudion där jag bokade om min tid, så på tisdag 14.30 smäller det! Jag pratade med honom och visade mer hur jag vill ha designen och så. Dessutom har jag bestämt mig för att jag vill ha en del av den i färg, någon rödrosa nyans. Min käre fader har dock oroat sig över detta då han hört/sett att man kan vara allergisk mot rött bläck. Jag frågade om detta och fick då ett allergitest, han smetade på massa färg på mitt ben som fick sitta i ett tag. Dock verkade det inte vara några problem, så min far (eller jag) behöver inte oroa sig.


Ser smått groteskt ut, men det är bara färg ;)

Trackback
RSS 2.0