LEATHER CASE IN MY <3

OBS! Varning för dagens i-landsproblem.

Jag har ju som sagt köpt en ny kamera och just nu är jag på jakt efter ett snyggt fodral/väska till den. Eftersom att den är liten tycker jag att någon borde tillverka mitt drömfodral! Detta fodral finns nämligen till andra kameror, som är vääääldigt lika min (kompakt system, samma storlek osv.) Det enda som är någorlunda likt och som finns till min Nikon J1 är Nikons eget fodral, vilket kostar 700 spänn (ja, tjena) och inte ens är riktigt ett sånt jag vill ha!



Mmmmmhm, give me, give me!


Min lilla kamera.



Detta är mitt enda (?) alternativ för tillfället. Är väl helt okej,
men inte ett sådant jag vill ha! Och absolut inte värt 700 riksdaler.


Min stackars kamera får alltså gå skyddslös! Det största problemet är väl att jag inte har någon som helst aning om huruvida något snyggt läderfodral (i en liite billigare prisklass) ens kommer att tillverkas. Då blir det lite svårt att avgöra om man ska vänta (hur länge?) eller helt enkelt bara köpa sig en vanlig, tråkig, ful, dum, äcklig, slittålig, trist, praktisk kameraväska.
Trackback
RSS 2.0