SHOPPER

Igår var jag i Ullared med Johanna och Emma, vilket var kul som alltid! Shoppade lite smått och gott, men denna gången var jag självklart mest exalterad över husdjursavdelningen.. Nu är det bara två veckor kvar tills jag vet om det blir någon valp i kullen jag väntar på! Annars har jag haft lite kontakt med två andra kennlar som ska få valpar någon vecka senare. Men jag hoppas verkligen på kullen som ska födas 17 februari.. :)
 
Bilbälte, tuggben & regntäcke
 
Bitleksaker & aktiveringsspel
 

Klosax, karda, fästingpenna, bajspåsar, filt & torkduk
 
Säng med vändbar dyna
 
 


Kommentarer
Suneeta & Leonbergern Chanel

Vad kul med shopping! Det är ju så himla roligt att handla inför hundköp.

Vad kul att du även väntar hem en valp, lycka till med den sen. =)

2013-02-09 @ 19:09:20
URL: http://www.chanelsuneeta.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0