HEJDÅ ÅRSKURS TVÅ

Sommaravslutning idag, kan inte fatta att jag redan gått två år på PB! Helt sjukt, bara ett år kvar nu. Det är ju skönt, men samtidigt framkallar det en del ångest och panik ;) Men det ska man inte tänka på nu, nu är det sommar! Dock har jag inte lov förrän vecka 29, ska jobba på dagis först. Känns väl sådär, men pengar är alltid välkommet ;)

Förövrigt höll en vattenkastanj på att bli min död förut. Satt i godan ro och åt kinamat med familjen, mormor, farmor & farfar när jag kände att något satt fast i min hals och det försvann inte hur mycket vatten jag än drack. Fick dock inte panik för jag kunde fortfarande andas litegrand, men mamma och mormor hann bli smått hysteriska ;) Men efter att pappa gjort Heimlich manöver kunde middagen fortsätta som vanligt, haha!

Trackback
RSS 2.0