I'M GONNA FIND ANOTHER YOU

Haha, har fått ännu ett ryck och lagt upp en video på youtube, "I'm gonna find another you" av John Mayer. Den är lååångt ifrån perfekt (småfalskt på minst ett ställe + minskar tempot när jag slutar plocka haha), önskar att man kunde blanda olika videor på ett enkelt sätt och få med de bra bitarna från olika ;) Kommer antagligen ta bort den här med snart.. Men inte nu, för nu ska jag till strax iväg till dansen :)
(Change of plans. Har feber, så jag skippar dansen idag! :O Jag får verkligen inte bli sjuk nu, måste kunna gå på scenisk.)



Haha, har förövrigt bytt ut den versionen jag först lade upp på youtube mot en annan haha. Så de första femton som såg den har inte sett den här ;) Uppenbarligen, haha.
Denna tycker jag är lite bättre, fast ljudet är sämre! Det är mer dovt i denna versionen, men tycker att sången blev liiite bättre, så tar den ändå haha!
Trackback
RSS 2.0