HOW ABOUT ANOTHER TATTOO?

Jag är väldigt sugen på att skaffa en till tatuering! Den här gången vill jag ha den på handleden (och kanske en bit upp på armen). Jag har länge velat göra ett par små fåglar där, men har ändå velat ha något mer. Nu funderar jag på att göra en fjäder med 6 st småfåglar runt om :) Jag vill att fjädern ska vara väldigt "lätt", inte så tjock liksom.

Jag kan absolut inte rita, så min skiss är inte riktigt så som jag vill ha den haha. Och det var verkligen inte lätt att försöka överföra skissen till min arm, då jag dessutom var tvungen att använda vänster hand! Blev rätt fult, haha. Men det är ju bara för att testa placeringen :)





Vad tror ni om detta? Jag vill endast ha hundra procent ärliga kommentarer, även om de skulle vara negativa!

(Observera att jag är fullt medveten om mina bristande målartalanger.)
Trackback
RSS 2.0