QUITTER

Världens bästa bloggare = moi. 
Eller inte.
 
Sedan sist har jag hunnit göra lite allt möjligt, bl.a. börja plugga på högskolan! Civilekonom på Internationella handelshögskolan här i Jönköping. Dock blev det inte särskilt långlivat, då jag igår bestämde mig för att lita på mina känslor och hoppa av.. Var ett extremt ångestladdat beslut för mig, då jag inte är en quitter i vanliga fall! Men kände att detta var helt fel val för mig, så jag accepterade efter mycket om och men att jag borde sluta.
Så nu får jag börja fundera på vad jag ska utbilda mig till istället för ekonom! Blir inte lätt, men förhoppningsvis hittar jag något som passar relativt snart :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0