RUSSKIY TOY

 Jaha, då har man gått och bestämt sig för att bli hundägare! Jag har ju velat skaffa en liten hund i ungefär två år, men har trott att det var något omöjligt sålänge jag bor hemma (och jag har ju inte tänkt flytta riktigt än, för att slippa alltför höga studielån när jag börjar plugga i höst.) Men för ett par dagar sedan sa min kära mor plötsligt att det är okej, så nu kommer det bli en liten en snart! :) En långhårig Russkiy Toy-hane vill jag (vi) ha.
 
Ska åka och hälsa på en kennel på lördag och förhoppningsvis blir det en liten hanvalp i kullen hon har på gång. Föräldrarna är verkligen fina, så hoppas att de har ett bra temprament också :) Och att det som sagt inte bara blir tikar i kullen.. 
 
De fina hundarna från Strättöbäckens kennel, som
förhoppningsvis är föräldrar till min blivande kompanjon! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0