091202

Var hemma från skolan igår, pga galen magvärk på morgonen! Det bara flög på mig, har aldrig varit med om något värre. Konstant, sjukligt ont i cirka en timme plus typ kramper med jämna mellanrum! Hade så ont att jag till och med spydde lite en gång :O Har aldrig spytt av smärta förr.
Det gick över senare på dagen, men övergick dock i någon annan sorts magvärk, kanske ovanligt jobbig magkatarr? Jag blev kanske så stressad av värken på morgonen, haha.

Gick till skolan idag trots fortsatt magont, för jag kände att jag inte ville skjuta upp religionsuppsatsen. Bestämde mig dock för att gå hem efter det, trots att det betydde att jag missade sista luciaövningen. Nu känns allt dock piss efter att jag fått höra att det tydligen gick jättedåligt idag och att de ändrat om allting. Plus att de har lagt till ett till framträdande den nionde december, samma dag som jag och Johanna ska på Winnerbäck!

Vi har sagt till våra lärare att det är knappt att vi kan vara med på det framträdandet som redan var inbokat, men de har sagt till oss att vi måste vara med och att de om det blev för knappt med tiden till och med kunde skjutsa oss till konserten. Men det har de antagligen glömt, då de tydligen lagt in ett nytt framträdande som börjar samtidigt som konserten. Jag kan inte precis säga att jag ser fram emot att upplysa min lärare om detta imorgon, då han tydligen var arg så det räckte idag... 

Trackback
RSS 2.0