SJUNKANDE KVALITET

Jag känner mig dålig. Jag vet inte varför, men jag har känt så ett tag. Nu menar jag inte att jag känner mig sjuk (förutom att jag mår illa väääldigt ofta & har ingen aning varför, haha), utan det känns som om jag inte är bra på någonting. T.ex. så har jag förr varit bra på engelska och haft lätt på lektionerna. Nu känns det helt plötsligt som om jag inte kan någonting, trots att jag inte har problem på lektionerna! Har ingen aning om varför, haha.
Dessutom har jag förut tyckt att jag sjunger ganska bra. Inte bättre än nån annan, men ändå hyfsat bra liksom! Men nu den senaste tiden har jag tyckt att det låter förjävligt varje gång jag tar en ton. I princip. Rösten låter inte bra och det känns som om sångtekniken bara blir sämre och sämre. 

Ganska deprimerande inlägg, men jag var bara tvungen att skriva det, haha!

Trackback
RSS 2.0