091021

Sitter hos farmor & farfar, har firat farmor som fyller 63 idag, grattis!

Idag fick jag på praktiken uppdraget att lämna bilder till Expert, på andra sidan gatan. När jag kom tillbaka sa en av de som jobbar att de kanske inte skulle skickat mig dit, de var oroliga att jag inte skulle komma tillbaka. De trodde att de skulle kidnappa mig, haha! Är inte säker på att jag förstår precis hur hon tänkte, men jag vet att den snygga killen på Expert gärna hade fått kidnappa mig om han ville.. ;) 

Gjorde även misstaget att ta på mig ett par klackskor idag. De är inte så höga (kanske 5 cm eller något?) och jag brukar ha dem hela skoldagar, så jag trodde att jag skulle kunna ha dem under dagen utan att behöva lida alltför stora smärtor. Dock tänkte jag inte på att jag på praon står större delen av dagarna, medan jag i skolan i princip endast går till och från lektionerna. Fram tills klockan var ungefär två var det inga problem. Men sedan fick jag plötsligt väldigt ont i fötterna.. När jag strax efter fyra gick från busshållplatsen till farmor & farfars lägenhet kändes det som att jag aldrig kom fram, varje steg var ren tortyr. Mina stackars fötter är fortfarande ömma.
Men, vill man vara fin får man lida pin! ;)
Trackback
RSS 2.0