ULLARED

Ullared idag! Vaknade tjugo över fyra, åkte hemifrån vid halv sex. Jag sover helst till tolv eller liknande på helgerna, så det var verkligen onaturligt & nästan outhärdligt tidigt! Men det var ändå tur att vi åkte vid den tiden.

Vi kom fram vid kvart i åtta ungefär och fick då stå en liten stund i kö innan vi kom in. Vi handlade och vid elva-tolv åt vi lunch. Jag är så glad att man fick en stämpel för att kunna gå in snabbt sedan igen, för vid den tiden var kön sjukt lång! Den ringlade sig igenom parken som är där och fortsatte långt upp på parkeringen.
Jag hade dött om jag efter att ha åkt bil i ett par timmar kommit fram och sett det.

Det var alltså trångt som vanligt och alla tusen kundvagnar stod i princip still, så det var sjukt svårt att ta sig fram. Jag köpte inte så mycket, men hittade en del smågrejer jag behövde, så det var bra. Förra gången jag var där köpte jag mina allra första mjukisbyxor (!), men jag använde dem aldrig för de var så obekväma. Idag köpte jag ett par nya och jag älskar dem! Så nu kommer jag inte gå runt i mina gamla, slitna Frank Dandy-långkalsonger mer, haha (;


Blev lite sur innan. Skulle skriva ut den här bilden för att ha ovanför mitt
skrivbord, men en av de svarta bläckpatronerna var tom så bilden blev
liiite randig och rosa. Men den får väl duga sålänge.

Trackback
RSS 2.0