VOY A IR A BANKERYD

Varför är det så jobbigt att vänta på att man ska åka iväg någonstans? Man vet att man har en viss tid innan man ska ge sig av och även om man inte har någonting att göra under den tiden så blir man stressad. Åtminstone blir jag det. Nu har jag t.ex. ungefär fyrtio minuter innan bussen in till stan går. Där ska jag träffa Emma & Jens och ikväll/inatt blir det bl.a filmmaraton i Bankeryd. Även om jag vet att jag är klar, jag har gjort mig iordning och packat allt jag behöver för att sova en natt hos Emma (man skulle kunna tro att det inte borde gå åt så mycket plats åt den packningen, men min väska är proppfull. Och det är ingen liten väska), så är jag stressad! Känns som om jag i sista stund kommer komma på att jag glömt diverse viktiga saker. Detta är inte bra för mitt psyke, haha! 

Men å andra sidan klarar jag mig antagligen utan dessa eventuellt glömda saker. Bara det att livet kanske skulle bli lite roligare med dem.

***

Förresten så är jag småtjurig på facebook. Kunde inte logga in på hela dagen igår och det funkar fortfarande inte. "Underhåll på webbplatsen, sidan du försöker inte nå är inte tillgänglig för tillfället. Försök igen senare."
Dagens I-landsproblem.
Trackback
RSS 2.0