ES3D

Veckan på Gotland blev väldigt lyckad! Vi åkte på sightseeing både söderut och till Fårö, var på stranden samt gjorde Visby osäkert ;)

Vi badade i kalkbrottet.
Förvirring då vi sökte efter stenen som är formad
som en gubbe. Vi kanske hittade den.


Idag var dock första dagen i skolan efter lovet. Helt sjukt, kändes som att man nyss varit där, att det bara varit en vanlig helg. Sista året nu, vilket är både kul och ångestframkallande!

Förövrigt har jag beställt en ny telefon idag. Jag lämnade in min för att få volymknappen fixad för 3-4 veckor sedan och idag fick jag ett brev där det stod att jag fick byta ut min mobil istället.. Helt spontant valde jag då en Sony Ericsson Xperia x10 mini pro (tur att den inte har ett långt namn) och behöver bara betala mellanskillnaden på ca 1000 kr. Nu hoppas jag verkligen att den är bra!
Trackback
RSS 2.0