POSSIBLY THURSDAY

Idag (eller igår, börjar bli sent nu) kom jag hem från ännu en vecka i stugan. Jag gillar att vara där, även om det kan vara ganska händelselöst. Men vi gick på marknad, plockade kantareller och blåbär samt att jag och min moder skrattade halvt ihjäl oss då och då bland annat på grund av min systers kommentarer/ordval/frågor/you-name-it ;D Jag visade också prov på att besitta en ytterst observant hjärna då jag var oövervinnerlig på Memory! Två av tre gånger fick jag fler par än mina tre medspelare fick tillsammans. Bara så ni vet.

Jag och mamma inhandlade även ett par gummistövlar var. Jag upptäckte till min förvåning att det var ett av de bästa köp jag gjort på länge! Jag köpte dem för att jag skulle kunna gå i skogen (främst i stugan då) utan att behöva förstöra vita converse eller liknande. Men jag har upptäckt att stövlar är underbara att ha i skogen även när det är torrt! Man slipper oroa sig för all smuts och alla djur/spindelnät/oväntade-hålor-i-mossan.

***
Nu ska jag se ett nytt avsnitt av min relativt nyupptäckta serie "Californication". Hittade den av "misstag" när jag slötittade på tv, tror dock det var sista avsnittet av (hittills) sista säsongen jag såg.. Känns bra, haha. Men det är en bra serie och den blir inte sämre av att huvudpersonen (spelad av David Duchovny) enligt min mening är insanely hot. Han är dock en sisådär 50 år, men ni kanske känner mig.. hahaha!
Tror dock han gör sig ännu bättre på film
än på bild. Hans röst är helt okej alltså.
Trackback
RSS 2.0