EN SLÄNG AV KONSTNÄRLIGHET

Vad underbart det är med söndagar som inte är smått ångestladdade på grund av att helgen redan tagit slut! Imorgon är första dagen på sportlovet, så jag har en hel veckas ledighet framför mig. Dock har jag en del pluggande att ta itu med, vilket jag antagligen inte kommer göra förrän tidigast om en vecka... Inte den bästa planeringen kanske, men den dagen, den sorgen! ;)

Idag har jag jobbat och snart ska jag och mamma åka in till F&S :) Jag är världens lataste, men jag känner att jag nu för en gångs skull måste komma igång ordentligt med träningen!



När jag hade lagt mig för att sova igår kände jag plötsligt att jag ville
måla! Det resulterade i denna bild som jag gjorde på ungefär 45 min
mitt i natten, haha. Jag hade innan dess inte målat på säkert mer än
ett år, jag har knappt målat överhuvudtaget i mitt liv. Bilden
blev bättre än jag väntat mig iallafall! ;)

Trackback
RSS 2.0