ALL THAT SICKNESS

Varför ska man alltid bli sjuk när man absolut inte får? Den kommande veckan är det dags för musiktvåornas musikal att visas (genrep på ons, föreställningar tors & fre), plus att jag och några andra ska göra reklam för den i radion på tisdag. Självklart har jag nu så lägligt gått och blivit förkyld och min stackars hals lever sitt eget liv! Jag kan knappt ta en ren ton, så min ångest över premiären har inte precis lättat. Men dock kan jag inget annat göra än att hoppas på det bästa.

Har dessutom eventuellt naturkunskapsprov imorgon, tror jag ska försöka börja plugga på det.. Åh, jag brukade alltid vara så duktig med att plugga förut, förstår inte vad som har hänt.

Men innan jag tar tag i nk:n ska jag nog lyssna lite på "All that jazz" som Klara ska sjunga i musikalen. Jag och Lisa tänkte träffas imorgon och försöka hitta på en lätt koreografi till den, vilket nog skulle kunna bli både snyggt och sjukt kul! :)
Men det är tur att vi inte är sent ute iallafall.
Trackback
RSS 2.0