CHESS

Har precis sett "Chess" för första gången nu, fick för ett par dagar sedan ett spontant infall och köpte inspelningen av den. Jag måste hitta en frågeställning angående någon musikal eller opera till en svenska/KuHi-uppsats, dock har jag ännu inte kommit på någon, får väl se om jag kan klura ut något från Chess kanske ;)  

Men jag tyckte att den var bra, gillar verkligen musiken! :) Man blir såå sugen på att själv stå där haha. Jag tror att låten jag gillade bäst var "Vem ser ett barn" som Anders Ekborg sjunger. Låten är bra i sig och jag tycker att han gör den väldigt bra. Dessutom han är lite fulsnygg på något sätt och när han verkligen lever sig in i karaktären blir han ganska sexig.. Haha! 



Imorgon bär det av till Lager 157 i Gällstad. Får se om jag hittar något, det är inte alltid de har bra kläder där ;) Det brukar dock alltid sluta med att man köper massa plagg bara för att man är där och sedan använder man dem aldrig! Men jag ska verkligen försöka undvika det imorgon.. :)
Trackback
RSS 2.0