LÅNG DAG

Idag var jag i skolan ca 12,5 timmar. Började dagen som en vanlig torsdag med gitarrlektion, efter det hade vi gemuprov (harmonisering) och jag hoppas verkligen jag blir godkänd! Vid ett var det en konsert med Samuel Ljungblahd (han som sjunger i Let's dance, haha) i Brahesalen, jag och Linnéa var lite skeptiska till att lyssna på gospel, men han var sjukt duktig :)

Sedan hade vi rep inför musikalen nästa vecka, från 14.00-21.00, och jag undrar verkligen vad min röst höll på med idag! Jag är lite förkyld och har ont i halsen, men man tycker inte det borde vara så farligt. Dock hade jag absolut noll kontroll över min röst, det var hemskt! Jag gav upp tillslut när jag och Jens sjöng vår sång för andra gången, kände mig som ungefär som en trettonårig målbrottskille.
Trackback
RSS 2.0