PIEFEAST

Spenderade gårdagskvällen hos min kära vän Johanna tillsammans med henne, Emma, Jens, Liw, Oscar och Kristoffer. Vi tryckte i oss massor av paj och kladdkaka, pratade massa strunt (hundra gånger värre än vanligt) och spelade Alias. Jag och Johanna var bäst och vann, även om de andra av någon anledning motsatte sig detta faktum (vilket ärligt talat var konstigt, vår svarta spelpjäs stod faktiskt långt före de andras). Dock kom vår vinst inte som någon överraskning med tanke på vår eminenta spelhistorik, endast proffs förstår direkt att ordet är "kö" när den andra säger "korv".

Dock blev aktiviteterna allt konstigare allteftersom att tiden gick. Emma fick oss övriga att leka en lek som gick ut på att två personer låg på varandra medan en tredje försökte klämma sig igenom mellan dem. Jag tror att Emma var den enda som fann denna lek underhållande! Sedan åkte Liw hem och av någon anledning startade vi andra en femkamp som bland annat gick ut på att tillsammans med sin lagkamrat dricka en skål med vatten med sugrör samt köra mänsklig skottkärra genom Johannas vardagsrum på snabbast tid. Det bör nog nämnas att denna tävling pågick efter midnatt. Det visade sig att jag och Kristoffer var ett bra lag då vi vann tre av fem grenar, haha.

***

Idag har jag jobbat, bestämt mig för hur min tatuering ska se ut samt pluggat matte inför NP på tisdag. Ser inte fram emot provet! Vill få mvg, men känner att jag har pluggat på tok för lite för att kunna det. Slutade räkna innan för att jag gjorde fel hela tiden..

Trackback
RSS 2.0