TATUERING INSTÄLLD

Vid kvart över två idag vandrade jag och Klara in på studion där det var tänkt att jag skulle göra min tatuering. Jag hade en timme tidigare plågat min stackars svenska/ensemblelärare med min lilla notrad då jag vill vara helt säker på att det inte blir något fel i den (jag litar som sagt inte alltför mycket på min egen plankningsförmåga). Men döm om min besvikelse när den arbetande tatueraren hälsar att killen som ska göra min tatuering hade ringt och sjukanmält sig just idag! Då blev jag verkligen sur, hade sett fram emot detta. Man tycker ju att de åtminstone kan ringa och tala om för mig i förväg att han inte är där då! Jag fick inte boka om min tid idag heller, han ska istället höra av sig när han blir frisk. Jag hoppas verkligen han inte är jättesjuk, vill verkligen göra tatueringen denna veckan..
Trackback
RSS 2.0