BOKAT BALKLÄNNING

Redovisning, check. KuHi-prov, check.
Övning med kören inför morgondagens PB-dag, check.
Harry Potter & the deathly hallows med syster, check.
Provning samt bokning av balklänning, CHECK!
 
Jag gick med min syster till "balaffären", utan större förväntningar. Trodde inte att jag någonsin skulle kunna hitta en klänning som passade mig bra! När vi kom dit kände jag mig extremt malplacerad, den sortens kläder brukar inte precis vara min grej. Har aldrig varit speciellt prinsessig av mig ;) Men med hjälp av expediterna lyckades jag både hitta och boka klänning på ungefär en timme! Väldigt mycket beslutsångest, men det känns väldigt bra nu :)
 
Alla klänningar jag valde mellan hade ungefär samma färg, åt det vinröda hållet. Jag tycker min känns som en typisk balklänning, lite utstående kjol och allt, trodde aldrig att jag skulle ha på mig något sådant haha. Och verkligen inte att jag skulle betala 2300:- för det.. Men, är det bal så är det! ;D
Trackback
RSS 2.0