SHOPPING ON THE 17TH

Var på stan med mamma och lillebror igår för att bl.a inhandla sista julklapparna. Det var mysigt och det var längesedan jag var på sådant shoppinghumör! Dock blev det inte så mycket köpt åt mig själv ändå, jag fick hejda mig lite ;) Men med tanke på att jag t.o.m övervägde/överväger att köpa en långklänning till nyår, så kanske ni förstår att det var en bra dag.. Långklänning är inte något jag normalt sett känner mig bekväm i! Får väl se om jag vågar köpa den eller inte. Gör jag inte det kommer jag antagligen ha på mig samma klänning jag hade för två år sedan, den är fortfarande fin, men är ju alltid roligast att ha något nytt :) 
Vill man ha lång eller kort klänning på nyår?




Silverglittrig tröja från Gina Tricot.


Stickad tröja från VILA.
(Ser smått manisk ut, men det är en smärre detalj.)


Kort skjorta från H&M.


Köpte även ett par nya tumvantar i skinn (Race marine). Tänkte att
det kunde behövas med tanke på att vi har så mycket snö...
Dessutom inhandlade jag min första julskiva, á la Michael Bublé.

Trackback
RSS 2.0