ADDICTED

Jag har sagt det förr, men det tål att sägas igen. Jag är beroende av te. Dricker det varje morgon och kväll samt ytterligare cirka 1-4 koppar under dagen, beroende på rådande omständigheter. Just nu sitter jag med en kopp hallonte bredvid mig, och de första klunkarna är underbara. Måste vara så det känns att vara rökare! Det är ju iallafall tur att jag har ett så pass "nyttigt" beroende ;)

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem från jobbet med bilen. Ska träffa Johanna och Sofia hemma hos J :) Är smått nervös för att ta den lilla bilen, jag tycker inte om den! Ingen servo, vilket betyder att det finns en relativt överhängande risk att man kör ut på fel väghalva.. haha. Men min största skräck ligger i att den ibland får för sig att man inte ska kunna vrida om startnyckeln! Tänk om man råkar få motorstopp i en korsning och inte lyckas starta om bilen? Troligtvis klarar jag mig utan både nyckelproblem och motorstopp, men man vet ju aldrig..
Trackback
RSS 2.0