CLOTHES AND CHOCOLATE

Igår blev det en två timmars spontantripp till A6 på kvällen, inhandlade lite nödvändigheter samt en orange-brun tröja och ett par svarta manchestershorts. Lillebror följde med, trots mina upprepade varningar. Jag sa åt honom att det nog inte skulle vara så roligt för honom att gå där och kolla efter kläder åt mig, men han ville hänga på ändå. Klart han fick det då, men efter sisådär en timme såg jag på honom att han hade tröttnat ordentligt, trots att han vägrade erkänna det ;) Men vad kan man vänta sig av en 11-årig pojke? Tror att han egentligen bara ville följa med när jag körde bilen, haha. Så himla skönt att ha körkort och bara kunna åka iväg sådär när man vill!



Imorse skjutsade jag min moder till jobbet vid 7, så att jag sedan skulle få ta bilen. Vid tio åkte jag till Johanna, där vi jobbade på vårt projektarbete och åt lunch. Sedan blev det A6 idag igen en kort stund för jag skulle köpa ett par skor (de på bilden) och Johanna billigt smink, haha ;D Jag åkte sedan med i bilen på Johannas körlektion, sedan lååång mattelektion innan hemfärd :)

Väl hemma blev både jag och mamma sjukligt sugna på marabous "mörka" choklad och jag såg det då som min plikt att införskaffa sådan samt lite yoghurt :D For till Konsum bara för att upptäcka att just den sorten vi ville ha inte fanns där! Efter noga övervägande satte jag mig då i bilen igen och åkte ned till ICA istället, för att rädda dagen. Det var så värt det.

Trackback
RSS 2.0