RADIO OCH KÅNK

Idag var jag tillsammans med några andra i musiktvåan på lokalradion för att göra reklam för vår musikal! :) Det var roligt och ett väldigt bra alternativ till vanliga lektioner, haha.


Det är tur att vi är snygga iallafall.
Eh.

Sedan var det dags att bära bort alla saker och fixa iordning på Gnistan (där musikalen kommer ta plats). Jag och Lina kommer antagligen ha träningsvärk imorgon pga stolsbärandet, haha! Jag känner mig förövrigt sjukt stressad av detta, känns som om det är massvis med detaljer som inte är ordnade. Vilket inte är så bra med tanke på att det är genrep imorgon.. Hoppas att det ordnar sig, att jag imorgon märker att det faktiskt flyter på bra, haha! 
Så hoppas jag bara att min förkylning ger med sig lite med, tror inte Jens vill sjunga med någon vars sångröst låter likt en kråka i målbrottet ;)

Men kom och se vår musikal "Flashbacks"! :D
Torsdag och fredag kl. 19.00 på Gnistan,
80 kr för vuxna, 40 kr för studerande.

Trackback
RSS 2.0