ENSEMBLEKONSERT

Igår var det dags för den (ur min synpunkt) fruktade konserten med vokalensemblen! Dagen präglades av stress och oro, men konserten gick faktiskt bra :) Det var en del saker som kunde varit bättre (t.ex ett par falska toner från mitt håll), men det gick inte så dåligt som jag hade väntat mig ändå, så det känns skönt! Folk verkade ha uppskattat det, vilket alltid är kul :D
Jag har dock fortfarande sjukt ont i min mage. Det började precis innan lunchen igår, vid halv elva typ. Sedan höll det i sig hela dagen, med växlande styrka haha. Känns som en kniv rakt in i högra sidan av magen, ungefär där revbenen slutar. Kunde knappt sova inatt, vaknade hela tiden på grund av detta! Varken värmekudde eller värktabletter hjälper.
Jag antar att det är stressrelaterat, men man tycker ju att det då borde försvinna samtidigt som orosmomenten?
 
Förövrigt är tisdagar otroligt sköna, åker in till skolan till tre, då min enda lektion börjar. Kan sova hur länge jag vill ;D Har körlektion idag med, vid halv sex. Känns verkligen som jag valt rätt tidpunkt att skaffa körkort, när det är tonvis med snö och nattsvart vid fyra..
Trackback
RSS 2.0